وبلاگ شخصی یاسر بابایار

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در دیجی بازاریابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

یاسر بابایار

وب سایت های  یاسر بابایار

www.yaserbabayar.ir

www.yaserbabayar.com

www.digibazaryabi.com

کانال تلگرامی اختصاصی : @yaserbabayar

صفحه اینستاگرام : yaserbabayar

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

وبلاگ شخصی یاسر بابایار

سخنی از بزرگان :

خود را مفید سازید که از حد انتظاری که دیگران از شما دارند فراتر بروید.__________ هنری وارد بیچر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

ماشین مجازی VMware

VMware

مجازی سازی یکی از تکنولوژی های نوظهور در دنیای IT می باشد، دانش و تکنیکی که با استفاده از آن می توان بر بسیاری از مشکلات و موانع موجود در عرصه زیر ساخت ها (نرم افزاری و سخت افزاری) فائق آمد و راه را برای توسعه پایدار و به وجود آوردن شرایط مناسب برای کسب و کار (Business) به بهترین نحو فراهم آورد.

کاربردهای مجازی سازی (Virtualization) آنچنان گسترده است که نه تنها متخصصان و کارشناسان حوزه IT بلکه بسیاری از افراد در رشته های غیر مرتبط با کامپیوتر و IT نیز از آن بهره مند می گردند.

مجازی سازی فناوری است که به کمک آن می‌توان اجزاء فیزیکی یک رایانه را به کمک نرم افزار ، مورد اشتراک تعداد بسیاری سیستم عامل قرار داد که همگی آنان در یک لحظه و به طور همزمان روشن و قابل استفاده و در حال کار باشند .

در مجازی سازی محیطی برای استفاده و دستیابی به واقعیتی که به صورت مجازی سازی شده برای شما طراحی شده است ارائه می شود ، مجازی سازی تکنولوژی است که به واسطه کارکرد و منطق خاصی که در طراحی خود دارد واقعی به نظر نمی رسد ، ولی دارای کارکردی واقعی است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

دوره تخصصی شبکه

در این مقاله میخوانیم :

فن آوری اطلاعات عرصه نوینی را به منظور پیشرفت افراد و جوامع در دنیای امروز به روی همگان گشوده است. در این عرصه پهناور ، تبحر و تخصص عامل تمایز و موفقیت افراد در عرصه تکنولوژی اطلاعات می باشد و ملاک این تخصص در دست داشتن مدارک بین المللی IT همراه با کسب تجارب عملی است. از دانش شبکه می توان به عنوان یکی از مهمترین این تخصص ها و به طبع آن از مدارک مربوط به شبکه به عنوان مهمترین و رایج ترین مدارک بین المللی IT نام برد. بدیهیست آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه نخستین گام در ورود به این زمینه تخصصی بوده و دانش اولیه فرد در زمینه Networking را پی ریزی می نماید. در این راستا شرکت CompTIA به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده مدارک بین المللی IT ، مدرک +Network یا مدرک تکنسین شبکه را معرفی نموده و در طی آن به بررسی مفاهیم اولیه شبکه ، پروتکل ها از جمله TCP/IP، توپولوژیها، لایه ها و سایر موارد مهم در کار با شبکه پرداخته و افراد را جهت ورود به دوره های تخصصی تر شبکه از جمله دوره های مایکروسافت ، سیسکو ، لینوکس و امنیت شبکه آماده می سازد . لذا دوره +Network به عنوان پیشنیاز کلیه دوره های مربوط به شبکه و بهترین نقطه شروع این دوره ها می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

دوره MCITP

MCITP گواهینامه تخصصی مهندسی شبکه های مایکروسافت مبتنی بر ویندوز Windows Server 2008 است. با جایگزینی Win Server 2008 به جای Win Server 2003 و جایگزینیWin Vista  و  Windows 7 به جای Win XP مدارک نسل جدید New Certtificate مایکروسافت MCITP نیز جایگزین MCSE شد. MCITP On Win 2008 ویژه متخصصین تکنولوژی اطلاعات(IT) است که بطور ایده آل در محیط‫های شبکه‫های پیچیده کامپیوتری، با اندازه متوسط تا بزرگ مشغول به کار می‫باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

دیجیتال مارکتینگ

دوره های تخصصی در بحث مارکتینگ که شامل :
دیجیتال مارکتینگ
سئو و بحث در گوگل مپ

.
.
.
. .......

ایده هایتان را به هر شکلی اجرا نمائید .

ایده‌های بزرگ یک روزه شکل نمی‌گیرند...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

گواهینامه ها

یاسربابایاریاسربابایاریاسربابایار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

شعر معاصر

مرجع عاشقانه های شعر معاصر در بیان ساده، عرفان و ایثار می باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار

ویولن ایرانی و موسیقی سنتی ایرانی



موسیقی ایرانی همان موسیقی سنتی ایرانی، که با نام موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی دستگاهی نیز شناخته می‌شود، شامل دستگاه‌ها ، نغمه‌ها ، و آوازها، از سالها پیش از میلاد مسیح تا به امروز سینه به سینه در متن مردم ایران جریان داشته، و آنچه دلنشین‌تر، ساده‌تر و قابل‌ فهم تر بوده‌است امروزه قابل مشاهده و دردسترس میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یاسر بابایار